آ

  • آنت، زینب ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • آنت، زینب بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

ا

  • احسانی، محمد طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

  • احمدی، یاسر تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • ارسلان، محسن شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

  • ایزدی، بهزاد تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]

  • اسدزاده، عاطفه تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]

  • اسماعیلی، محمد رضا آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • اشرف گنجویی، فریده بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • اصفهانی، نوشین طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • اعلاباف یوسفی، فریده ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • افتخاری، عذرا شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

  • افروزی، فریده بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]

  • افروزه، علی تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]

  • افروزه، محمد صادق شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • افشاری، مصطفی شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • اقبالی، کبریا ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]

  • اکبری یزدی، حسین تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]

  • اکبری یزدی، حسین ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • اللهیاری، محبوبه آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

  • الهی، علیرضا تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]

  • الهی، علیرضا ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • اله حسنی، احسان بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]

  • ایمان زاده، مسعود مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • امیری، مجتبی طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

  • امیرتاش، عبدالرضا بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • اندام، رضا طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

ب

  • برومند، محمدرضا شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]

  • برومند، محمدرضا شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

  • بشیری، مهدی ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • بنار، نوشین طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • بنسبردی، علی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]

  • بهرامی پور، بهرام تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

پ

  • پاشائی، مهدی مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • پرواز، یوسف تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • پورکیانی، محمد تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]

ت

  • تجاری، فرشاد آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • ترابی نهاد، فرزانه رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]

ج

  • جمشیدی، امید ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • جمشیدی، امید بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

  • جوادی پور، محمد تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • جوانی، وجیهه تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]

ح

  • حیدری، فاطمه آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

  • حسینی، سید عماد تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]

  • حمیدی، مهرزاد شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

خ

  • خادمی، علی تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

  • خداپرست، محبوبه بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • خدادای، محمدرسول بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

  • خدامرادپور، مژگان شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]

  • خطیب زاده، مهدی تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

د

  • دستوم، صلاح مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

ر

  • رادی، ادریس تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]

  • رحیمی، مرضیه تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]

  • رزاقی، محمد ابراهیم تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

  • ریزوندی، آیه آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]

  • رستمی، هشام آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

  • رضایی صوفی، مرتضی امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • رضایی صوفی، مرتضی بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]

  • رضوی، سید محمد حسین شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]

  • رضوی، محمد حسین طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • رمضانی نژاد، رحیم تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • رمضانی نژاد، رحیم مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • رمضانی نژاد، رحیم آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

ز

  • زارعیان، حسین شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]

  • زکی‌زاده، سید بهادر آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

  • زهره وندیان، کریم طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

س

  • سجادی، نصراله ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • سجادی هزاوه، حمید بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • سلطانی، مصطفی طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

  • سلطان حسینی، محمد بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • سلیمی، مهدی بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

ش

  • شبانی، سپیده مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

  • شجیع، کیانوش بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]

  • شعبانی بهار، غلامرضا تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • شفیعی، شهرام تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • شفیعی، شهرام آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]

ص

  • صادقی بروجردی، سعید تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]

  • صادقی سقدل، حسین تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

ط

  • طالب پور، مهدی طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

ع

  • عبدالعلی نژاد، زهرا اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

  • عبدالملکی، حسین آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]

  • عبدوی، فاطمه اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

  • عیدی، حسین مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]

  • عیدی، حسین تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • عسکریان، فریبا رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]

  • عظیمی دلارستاقی، عادله شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]

  • عظیم زاده، سید مرتضی بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]

  • عظیم زاده، مرتضی تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • علیزاده گلریزی، ابوالفضل تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

غ

  • غفوری، فرزاد طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

ف

  • فخری، فرناز رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]

  • فرازیانی، فاتح امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • فرازیانی، فاتح بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]

  • فراهانی، ابوالفضل تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • فراهانی، ابوالفضل تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

  • فرجی، رسول ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]

  • فریدفتحی، اکبر بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

  • فریدفتحی، مریم بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

  • فسنقری، جواد تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]

  • فلاح، مریم تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

ق

  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]

  • قره، محمدعلی بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]

  • قزلسفلو، حمیدرضا طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • قلی پور، نگار تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]

  • قلی زاده، محمدحسن مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

ک

  • کیا، فرخ ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]

  • کارگر، غلامعلی طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

  • کاشف، سید محمد شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]

  • کاظم نژاد، انوشیروان طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

  • کریمی، ابوالفضل طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • کشاورز، لقمان تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • کشاورز، لقمان تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]

  • کشکر، سارا طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]

  • کشمیری، نسیم ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]

  • کلاته سفیری، معصومه طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش‌های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]

  • کوزه چیان، هاشم طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]

  • کوزه چیان، هاشم تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

گ

  • گودرزی، محمود تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • گوهررستمی، حمیدرضا طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]

  • گوهررستمی، حمیدرضا شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]

م

  • ماجدی، نیما تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

  • محرم زاده، مهرداد شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]

  • محرم زاده، مهرداد مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]

  • مختاری، مریم ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

  • میرزازاده، زهراسادات تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]

  • معتمدیان، آزاد امکان‌سنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]

  • معصوم زاده، سارا بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]

  • مقصودی، حمید رضا تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • ملائی، مینا تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • منتظری، امیر طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]

  • منصوری، حسین تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]

  • مهرابی، قاسم تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

ن

  • نادری نسب، مهدی تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]

  • نژادسجادی، سیداحمد شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]

  • نصیری، مهران بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]

  • نظری، رسول ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]

  • همتی نژاد، مهرعلی مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]

  • هنری، حبیب تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]

  • هنری، حبیب تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]

  • هنرور، افشار تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]

ی

  • یاسوری، مجید تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استان‌های ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]

  • یوسفی، مهدی بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]